Hola famílies, aquest curs a la classe de les Balenes hem fet anglès amb l’Eva i la seva “Magic Box”. Ens encanta jugar i fer activitats amb el Rex, el Cookie i el Cheeky monkey, veure les sorpreses que van apareixent, així com els contes, els jocs i les cançons.
Us compartim algunes imatges per veure lo bé que ens ho hem passat i també un recull de les cançons que hem anat escoltant/treballant al llarg del curs:

Enllaç amb les cançons: https://wakelet.com/wake/M09tWNjiZNIaorM56elhy
Que tingueu molt bon estiu!
Have a nice summer!!